Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 16. huhtikuuta 2012

Sunny Day

Moiks. Tänään on taas hieno päivä, ja mä vaan istun sisällä kipeenä.. Mut enköhä mä jo huomen pääs ulos!    
7.4 olin kattoos Titanici nella kans, ja se oli nii ihana, ja surulline.. Ja vois sen kyl men uudestaaki kattoo!
:) Hihihii Reetta oli meil yöt kans täs joku päivä ja oli meil kyl hauskaa! En muist koska olisin nauranu nii paljo, tai syöny nii paljo mättöö! Ja sit pari hassuu kuvaaki tuli napattuu :D.. Mut tää o ollu muute aikas normaali viikko. Mitä ny oon lentäny hevose seläst neljä kertaa ja siit hyväst molemmat polvet mustin ja lievä aivotärähdys.. :d ja sit o vähä tullu kuvailtuuki tosa pihal. (: Ja juu taas tämmöne lyhyehkö postaus mut pää nii kipee et ajatus ei oikee kulje.. :D:D





1 kommentti:

  1. hauskoja kuvia ja kiva blogi :)

    http://sunnydaysdarknights.blogspot.com/
    tuossa mun jos haluat käydä vilkaisemassa :)

    VastaaPoista